dr Ewa Badzińska

EwaBadzinskaImię: Ewa
Nazwisko: Badzińska
Tytuł: dr
Stanowisko: Adiunkt
Miejsce pracy: Katedra Nauk Ekonomicznych
Telefon: 61 665 33 90
Pokój: 304A
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.  

Dyżury: Kliknij tutaj
Materiały dydaktyczne:
Kliknij tutaj

 

Zakres badań naukowych

  1. Proces budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumen-tów
  2. Foresight przedsiębiorstw
  3. Innowacyjne formy komunikacji marketingowej
  4. Komunikacja społeczna w środowisku wirtualnym
  5. Przedsiębiorczość akademicka – perspektywy i bariery rozwoju startup-ów

 

Prace dyplomowe

 

 

Wybrane publikacje

  1. E. Badzińska, Kierunki rozwoju komunikacji i dyfuzja wiedzy w społeczeństwie informacyjnym, w: Gospodarka elektroniczna wyzwania rozwojowe, tom 1, Zeszyty Naukowe Uniwersytet Szczeciński, seria Ekonomiczne problemy usług nr 87, Szczecin 2012, s. 13-24.    
  2. E. Badzińska, Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów, PWE, Warszawa 2011, 163 strony.    
  3. E. Badzińska, Metody scenariuszowe w badaniach nad przyszłością, w: Budowa scenariuszy transformacji wiedzy wspierających innowacyjną Wielkopolskę, tom II, M.K. Wyrwicka (red.), Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011, s. 11-20.    
  4. E. Badzińska, A. Borowiec, K. Kubiak (i in.), Zmiany w dyfuzji wiedzy, w: Budowa scenariuszy transformacji wiedzy wspierających innowacyjną Wielkopolskę, tom II, M.K. Wyrwicka (red.), Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011, s. 221-246.    
  5. E. Badzińska, M.K. Wyrwicka (i in.), Rekomendacje dla Wielkopolski, w: Foresight Sieci gospodarcze Wielkopolski. Raport końcowy, M.K. Wyrwicka (red.), Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań 2011, s. 85-106.